Transformice’da Ban Yemeden Hile Yapmak

Aşağı indir

Arkadaşlar son zamanlarda herkesin en büyük sorunu ban. Çok güzel bir hile çıkmış, herkes kullanıyor, ama modlar hemen ban atıyor. Bu yazıda sizlere nasıl ban yemeden hile yapacağınızı anlatacağım. Aslına her şey çok basit. Eğer sorunuz olursa yorum olarak sorabilirsiniz.

server.

Server Seçimi

İlla TR‘de oynamak zorunda değiliz. İstediğimiz serverde oynayabiliriz. http://tr.cheese.formice.com/online-mods öncelikle bu linke girin. Sonra modların açık olmadığı serverlara bakın. Türkiye’de her zaman bir mod olur. Olmasa da SS falan alırlar heba olursunuz. Bu linkten mod olmayan bir server seçiyoruz. Diyeceksiniz: “Orada sadece kısaltma var biz nerden bilelim hangi server olduğunu?” doğru dersiniz. O kısaltmaları Google’da aratın bulursunuz.

hesapHesap Seçimi

Mutlaka ve mutlaka yeni bir hesap açıp onunla hile yapın. Kendi hesabınızın banlanmasını istemezsiniz. Bu işte profesyonelleşince kendi hesabınıza girebilirsiniz. Bu arada hileyi durmadan yapmayın. Örn:5 dakika boyunca bir döngü ile hileyi yapın. Sonra hesap değiştirin. Tekrar 5 dakika sonra aynı hesapta hile yapabilirsiniz. Ama hile yaptığınız hesabı kapatmayın. Öylece bir odada dursun. Modlar şüphelenmesin.

 

odaOda Değiştirme

Arkadaşlar hileyi yapıp hemen oda değiştirin o odada da hile yapıp değiştirin ama üçüncü odada hile yapmayın. Biraz (3-5 dk kadar) oynayın, first kasın ya da bu hesabınızı kapatmadan başka bir hesapla hile yapın. Mod, diğer hesabınızı kontrole gittiğinde, yani 3. oda tekrar bu hesaba geçip 3 oda taktiğini uygulayın. Ama bunu baya bi yaparsanız mod iki hesabın da sizin olduğunu anlayabilir. Bu durumda server değiştirmek en iyi seçim olacaktır.

 

peynirPeynir Kasma

Aslında peynir kasarken ban yemeniz biraz zor ama bu daha çok ispiyonculardan kaynaklanır. Mod olmayan bir serverda asla ban yemezsiniz ama TR de ispiyoncu olmasa bile modlar kontrol yapmaktadır. bu yüzden her zaman modsuz swleri tercih edin. Olur da odaya tanımadığınız biri gelirse hileyi kapatıp denemeler yapıyormuş gibi davranın. Bu sizi kurtaracaktır.

[Toplam:2    Ortalama:5.5/5]